Gästbloggar om stororden för Skolvåren #AfkUmeå

Idag gästbloggar jag för Skolvåren inför kommande Afk (away from keyboard) i Umeå.

#Skolvåren är, i mina ögon, ett fantastiskt mötestorg för konstruktiva samtal. Där delas åsikter, funderingar och frågor i en anda av mod och öppen nyfikenhet. Det är inte farligt eller fult att ställa provocerande frågor när man är ärligt intresserad av det samtal svaret ger.

I Skolvåren får jag tankespjärn och nya spännande samtalsperspektiv som gör mig bättre i mitt jobb.  Om du inte ännu bekantat dig med @skolvåren på Twitter, FB och i afk-sammanhang råder jag dig att göra det!

/ Ingela

Kommentera

